Csodás csokis-diós Brownie



  Többször elkészítettem már ezt a Browniet, mindahányszor nagy sikerrel. A receptért köszönet Barbinak! Nálam ez az eddigi legjobb amit ettem, pedig volt már egy bevált receptem.


Hozzávalók (kb.28x20cm-es tepsihez)

26 dkg étcsokoládé (nálam Boci)
10 dkg vaj (nálam margarin)
4 db tojás
30 dkg cukor (nálam csak 20 dkg)
2 csomag vaníliás cukor
14 dkg liszt
10 dkg darabolt dió/mogyoró/mandula ízlés szerint

 A csokit a margarinnal vízgőz felett megolvasztjuk.
 A tojásokat kikeverjük a cukrokkal, majd hozzáadjuk a csokis keveréket, lisztet és végül a diót.
 Sütőpapírral bélelt tepsibe öntjük a masszát, és 180 °C-ra előmelegített sütőben kb.20-30 perc alatt megsütjük. Amint megsült vegyük ki a sütőből, az sem baj, ha még kicsit ragad a belseje, mert ha túlsütjük, kiszárad.
Langyosan már szeletelhetjük is.

Mellé legutóbb friss epret tálaltam, szerintem nagyon illik hozzá.

Jó étvágyat!

4 megjegyzés:

  1. Szabina annyira örülök, pláne, hogy már többször is elkészítetted, nagyon szép lett! Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi is köszönjük a receptet! :)

      Törlés
  2. Szeretem a brownie-t, annyira jó tud lenni, főleg ha jó csokis. Azt hiszem én is megsütöttem már Barbitól...Milyen finom lehet az eperrel!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...