A régi, jól bevált - Kókuszos keksztekercs

Ez az a süti, amit szerintem senkinek nem kell bemutatni. Számtalan recept van róla az interneten, de számunkra ez a tökéletes kókuszos tekercs. Retrosüti, ami megunhatatlan. :)





Hozzávalók:

Kekszes masszához:

50 dkg darált keksz
4 ek kakaópor
15 dkg porcukor
2,5 dl tej
3 ek rum (elhagyható)

Krémhez:

20 dkg margarin (szoba-hőmérsékletű)
10 dkg porcukor
10 dkg kókuszreszelék + 3-4 ek a külsejére

  A kekszes masszához előbb a kekszet, cukrot, kakaót keverjük össze, majd összegyúrjuk a tejjel és a rummal. Mindezt úgy fél cm vastagra nyújtjuk három sor egymást fedő folpack rétegen, amit előzőleg kókuszreszelékkel szórtunk (kb. 4 ek). Ezután a margarint keverjük el a cukorral és a kókuszreszelékkel, majd a kekszes massza tetejére terítjük. Feltekerjük, folpackkal, és a két végét megtekerjük, hogy szoros kis csomagot kapjunk. 1-2 órára hűtőbe tesszük, majd szeletelve tálaljuk.

Megjegyzések

  1. Ismerem, de még nem készítettem- mutatós és finom! A rum szerintem is jót tesz neki, de el is maradhat...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon népszerű a gyerekeimnél, de én magam még sosem készítettem. Én rummal szeretem, úgy az igazi. Nagyon guszták lettek a tekercsek, szinte kínálják magukat:) Csak nem érem el:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta lett! Mi is szeretjük nagyon. Ennek a sütinek is van egy pár variációja!:)

    VálaszTörlés
  4. Vicuska, Trollanyu: Köszönöm! :) Én is rum párti vagyok (de nem rumaroma). :))

    Éva: Köszönöm! :) Valóban,ahány ház... :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép, szabályos, de szeretjük! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Csilla! Mi is, elkapkodtuk pillanatok alatt. :))

    VálaszTörlés
  7. Elkészítettem és nagyon finom! Szép szabályos lett, a krém tökéletes! :)) A tésztába szerintem kicsit több tej kell. Köszönöm a receptet :))

    VálaszTörlés
  8. Én is elkészítettem, nagyon jó recept. Nem túl édes, a kókuszos krém nagyon tuti. Köszönöm.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése