Budapest és a Cake Pop



  Rég írtam már kirándulásunkról, kóstolgatásainkról beszámoló bejegyzést. Úgy gondoltam itt az ideje újra.  Második éve töltünk el két júliusi napot Budapesten. Egyébként ritkán utazunk oda, akkor is csak néhány órás programokra. Ilyenkor viszont szuper idegenvezetést kapunk barátnőmtől, bejárjuk a város egy-egy pontját. 

  Idén a tömegközlekedés volt a cél, mert mindkét gyerkőc imádja a járműveket. Andris inkább nézni szereti őket, Nóri pedig utazni rajtuk. Ebből volt is pár bonyodalom, de nagy élmény volt nekik az biztos. Innen is köszönjük a remek 'idegenvezetőnknek' a szuper szervezést!


  Ezeken kívül, még egy nagy élmény volt, az első sütinyalóka, azaz Popcake vagy Cake Pop kóstolása. Rég kinéztem már ezt az édességet, de nálunk vidéken még nem kapható (vagy csak én nem láttam még). 
  Utazásunk előtt rátaláltam Anitára és az ő szuper kis sütiműhelyére a 12. kerületben, a Süti Trafikra, ahonnan beszerezhető, és meg is kóstolhattuk. Köszönjük innen is Anita! Mindenkinél nagy sikert aratott, nem csak a gyerekeknél. Ez az a fajta desszert, ami mutatós, finom is, és egy nem elég belőle.


 Hogy mi is a Cake Pop? Puha piskótából és krémből készült, illatos golyócskák mennyei csokiba burkolva. Mindezt ilyen szépen, igényesen csomagolva kaptuk kézhez. Ahogy kibontottam, már éreztük az isteni csoki illatot. Nagy nehezen ki is bírtuk míg ez a néhány kép elkészült...
 

Két ízt kóstoltunk, málnás-csokisat és sós mogyorósat, isteni volt mindkettő. Itt Nóri falatozza lelkesen a málnásat, neki ez lett a kedvence. 


  Imádom az ilyen családias vállalkozásokat, kedves a kiszolgálás, és igazán igényes, akár személyre szabott, szép és finom termékek születnek bennük. Anitáék készítenek még más sütiket, tortákat, kekszeket, cukormentes, laktózmentes, gluténmentes, paleo változatban is. 
  Szívből ajánlom őket, érdemes ellátogatni az oldalukra, és körülnézni a sok-sok finomság között. 
  A következő termék, amit beszerzek tőlük, az a kézműves kekszük lesz, ez remek ajándéknak is, mondjuk köszönőajándéknak, vagy születésnapra, karácsonyra, esküvőre, évfordulóra stb. mert egyedi felirattal is készülnek.

Megjegyzések