Werkfotók - paprika a konyhában


  Örömmel jelentem, elkészültem a szakdolgozatommal!! :))) Most készülök az államvizsgára, de közben azért több szabadidőm van már, mint eddig volt.
  Ezúttal egy régi - még februári - munkámat hoztam megmutatni. Ha van rá lehetőségem, és éppen kölcsön tudom kérni a lámpákat, így zajlik a többi ételem fotózása is. Ez most az a ritka alkalom volt, amikor olyat fotóztam, amit nem én készítettem. 
  A helyi paprikamúzeumnak állandó kiállításához szüksége volt paprikás ételekről készült képekre. Ehhez néhány képemet felhasználták, valamint megkértek készítsek még egy helyi jellegzetességről a paprikás kalácsról is felvételeket. Mivel kalácsos képem azelőtt nem volt, így a kalácsot, vagy ahogy a környéken emlegetik "paprikás kácsit" biztosítottak a fotózáshoz. :)



Íme a végeredmény a múzeumban: http://paprika.asztrik.hu/


Itt szerepel a múzeumban a kalácsos képem részlete és
az egyik bográcsos képem is. :)

A werk fotókért pedig köszönet vőlegényemnek, Eriknek!

Megjegyzések

  1. Szabina! Biztos sikerül az államvizsgád is, készülj rá szorgalmasan!
    Jók a képeid!
    Paprikás kácsit anyukám tudott nagyon finomat sütni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Jó receptet szívesen fogadok! :)

      Törlés
  2. Gratulálok megjelenéshez, az államvizsgádhoz pedig sok sikert! Ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése