Alkotásaim, ezúttal nem a főzés terén...


 Pár évvel ezelőtt kezdtem ékszereket készíteni, eddig csak saját használatra, pár hete már eladásra is.
  Gondoltam a sok recept között ezeket is megmutatom a blogon. Ha valakit érdekel valamelyik, itt, vagy emailben érdeklődjön nyugodtan!
  A teljes lista és az árak  a Meska boltomban és a Facebookon is! Szeretettel várok mindenkit! :)


Bézs szett

Elegáns zöld karkötő és fülbevaló

"Bogozd ki!" fülbevaló, vidám színekkel

Rózsaszín-bézs szett

Spontán csigás fülbevaló

Fekete virág, karperec

Pillangós, virágos gomb fülbevaló

Vörös rózsa szolid gyűrű (van egy ezüst párja is)

Gasztro könyvjelző a kedvenc szakácskönyvetekhez :)


7 megjegyzés:

  1. Hogy Te milyen meglepetéseket tudsz szerezni! Nagyon szép ékszereket csinálsz, ügyes vagy. Eddig miért titkoltad?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy tetszik, Éva! Nem titkoltam, de eddig csak viseltem őket. :)
    Legújabb tavaszi fotóimat is hozom hamarosan! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek! Az árakból úgy tűnik, nem ebből akarsz megélni:)

    VálaszTörlés
  4. Nekem a bogozd ki fülcsid nagyon tetszik, igazi nyárias darab, csak nem tudom, hogy tudnánk megoldani a kifizetést Romániából. Ha esetleg van valami ötleted erre, engem érdekelne:) Nagyon ötletesek, szépek, látszik van tehetséged hozzá:)

    VálaszTörlés
  5. Kéne indítanod egy játékot és ezeket a szép ékszereket kisorsolni! :o))) Bármelyiket szívesen viselném. Nagyon ügyes vagy, néha én is kreálok egyet-kettőt...

    VálaszTörlés
  6. Nagyon klasszak. Én is szoktam fűzni, de még drótozni nem mertem nekiállni. :) Nagyon tetszik a könyvjelződ is! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon örülök, hogy ilyen sokan vagytok, akinek tetszenek a munkáim! Köszönöm a kedves szavakat! :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...