Zserbó bonbon


  Sorban készülnek a gasztro ajándékok, elsőként a zserbó bonbon készült el, és a bounty bonbon (majd azt is hozom). Mindkettő finom lett, a kinézetükön azért még van mit javítani, de gyakorlat teszi a mestert... :) Akik már megkapták örültek, ízlett nekik és ez a fontos! :)
  Teljesen magával ragadott engem is a bonbonozás, végre van egy kis időm, lehet kreatívkodni, sorban jönnek az ötleteim, de egyelőre még a nagyoktól próbálok technikákat lesni. A csokitemperálás még elmaradt az az illat viszont, ami terjeng ilyenkor az olvasztott csokitól a konyhában... hmm! :)
  Sok receptet láttam rá, én a saját szám ízére alakítottam. Remek ajándék karácsonyra.

Hozzávalók (30 db):
15 dkg darált dió
15 dkg aszalt sárgabarack apróra vágva
1 ek porcukor
1 ek rum/brandy
2 ek baracklekvár savanyú
1 narancs reszelt héja

20 dkg étcsokoládé a bevonáshoz (én Bocit használtam)

A hozzávalókat összekeverjük ha nem lenne eléggé formázható, adunk hozzá még egy kis levárt, apró gombócokat készítünk belőlük, majd ezeket az olvasztott csokiba forgatjuk, de akár csokireszelékbe is forgathatjuk és sütőpapírra tesszük. Ha megdermedtek minyon papírba helyezzük őket, de akár be is csomagolhatjuk.


Megjegyzések

  1. Hajrá Szabina! Csak így tovább ! Nagyon guszták lettek és biztosan finom !

    VálaszTörlés
  2. Ügyes vagy Szabina, hogy vizsgaidőszakban is ilyen sok időt töltesz a konyhában!
    Talán ezzel kapcsolódsz ki?

    VálaszTörlés
  3. Szuperek lettek Szabina! Ilyen ajándékot öröm lesz majd kapni a szeretteidnek. :)

    VálaszTörlés
  4. Éva: Köszönöm szépen! Nagyon rákaptam, itthon meg természetesen nem tiltakoznak... :))

    Marcsi: Köszönöm! Igen, ezzel kapcsolódok ki, nagyon megnyugtat a főzés, sütés, ezért is szeretem. De hála Istennek mától már megvagyok minden vizsgával, így újra sokat lehetek a konyhában. :)

    Petra: Köszi, igyekszek! :)

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Kedves Szabina!

    Szuper recept, ma fogom kipróbálni, remélem sikerül. :-) A csoki vajon mennyi idő alatt dermed meg?
    Kellemes Ünnepeket,
    J.

    VálaszTörlés
  7. Kedves Julcsa!
    Köszönöm! Hűtőben kb. fél óra. Biztosan sikerülni fog! Remélem ízlik majd! :)
    Viszont kívánok Kellemes Ünnepeket! :)
    Szabina

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése