Főzés, szenvedély, a besamel meg a blog

Mint a profilomban már írtam, szeretek főzni, kikapcsol, megnyugtat és örömet ad.  A konyhában - kezdetben anyukám szoknyája mellett - eltöltött évek alatt igazi szenvedélyemmé vált. Folyamatosan bújom a könyveket és az internetet újabb receptek után, és néhány sajáttal is próbálkozok, több-kevesebb sikerrel. :)
Szerettem volna mindezt megosztani másokkal, így elgondolkodtam, vállalkozzak-e egy blog írásra. Végül engedtem a kísértésnek, s talán ez a döntésem másoknak is örömet okoz majd!
A névválasztás egyik kedvencem a besamel mártás (ami lehet egyhangú, ám igazából igen sokoldalú mártás), és a főzéssel kapcsolatos felfogásom elegye lett, mert szerintem az ételek, többek mint egyszerű ételek. Elkészítés során sok minden határozza meg a végeredményt: alapanyagok, recept, lelkesedés, fantázia stb. És ha elkészül... hmmm! 
Remélem blogolásom alatt adok, és kapok is ötleteket, tanácsokat, új recepteket, barátokat!

Sok örömet és lelkesedést kívánok mindenkinek az olvasáshoz, és a főzőcskézéshez egyaránt! :)

Megjegyzések